FAQ

Ofte stillede spørgsmål


Jeg står på venteliste til et event, men vil gerne tages af igen?

Har du fortrudt at du står på ventelisten til et event? Så kan du nu selv slette dig igen.
Fremgangsmåde:
Log ind på hjemmesiden med medarbejdernummer og password
--> Klik på ”Min profil”
--> Scroll ned på siden hvor du kan se dine ”Tilmeldte events” og ”Venteliste”
--> Klik på den røde kasse under ”Fjern”
--> Klik OK til ”Er du sikker på at du vil fjerne dig selv fra ventelisten?”

Hvordan får jeg besked når der er kommet nye events online?

Du skal selv logge ind med dit medarbejdernummer og password, og opdater din profil på hjemmesiden. Under Min profil =>  rediger info kan du tilmelde dig nyhedsmailen => Yes/No, husk at vælge interesseområder.


Jeg er blevet forhindret i at komme til et event jeg er tilmeldt og jeg vil gerne sælge min billet?

Når man tilmelder sig et event, så er tilmeldingen bindende. Bliver du alligevel forhindret i at deltage, kan du prøve, at finde en aftager via ventelisten. Vi opfordrer til, at man følger ventelisten. Er der der ingen venteliste må du gerne forsøge at komme af med din billet til et andet Møllebanden medlem.
Hvis det lykkes at finde en aftager til din billet bedes du skrive til Møllebanden med ”køberen” i cc.
moellebanden.energy@siemens.com  

Jeg er blevet forhindret i at komme til et event jeg er tilmeldt?

Bliver du forhindret i at deltage i et tilmeldt arrangement, uanset årsag, er du forpligtet til, at melde afbud til event maker og/eller Møllebanden. Udebliver du fra et arrangement, uden at give besked, skal du betale arrangementets FULDE PRIS.
 Differencen mellem egenbetalingen og leverandørens faktiske pris, skal overføres til Møllebandens konto.
 
Hvornår bliver jeg trukket for min betaling til et event?

Betalingen for et event bliver altid først trukket tre dage før event afholdelsen.


Jeg ønsker ikke længere, at være medlem af Møllebanden?

Hvis du ikke længere ønsker, at være medlem af Møllebanden så skal du selv logge ind på din profil på hjemmesiden med dit medarbejdernummer og password.
Når du er logget ind på hjemmesiden klikker du på  ”Min profil” og vælger ”Frameld medlemsskab” til højre.
Udmeldelse:
Udmeldelse kan ske med mindst en måneds varsel til udgangen af et kvartal.

Jeg går på pension, kan jeg fortsætte mit medlemsskab af Møllebanden?

Ja, medlemmer som fratræder fra SGRE for at gå på efterløn eller pension, kan fortsætte medlemsskab.
 
Du bedes kontakte Møllebandens administration:
moellebanden.energy@siemensgamesa.com  

Jeg har opsagt min stilling eller blevet fritstillet, kan jeg fortsat deltage i arrangementer ?

Nej, når man stopper som medarbejder ophører ens medlemsskab af Møllebanden. Ved fritstilling ophører medlemsskabet straks.  

Jeg deltager i et Møllebanden arrangement med ad libitum drikkevarer

Hvis du deltager i et Møllebanden arrangement som inkluderer  ”Ad Libitum” drikkevarer, henstiller vi til god opførsel og henviser desuden til Møllebandens forretningsorden vedr. ”Siemens Gamesa Code of Conduct”.

Husk altid, at vi alle er repræsentanter/ambassadører for Siemens Gamesa, når vi deltager i et Møllebande-event.